Autor Wiadomość
Ślepy
PostWysłany: Pon 10:31, 02 Maj 2011   Temat postu:

LISTA:

1. Ślepy
2. Devo
3. Jarosz
4. Grzywka
5. Zelda
6. Młody
7. Grzesiek
8. Zygmunt
9. Zieloony
10.Pykus
11.Roki
12.Taternik
13.Mietek

PROSIMY SIĘ DOPISYWAĆ Very Happy
Ślepy
PostWysłany: Pon 10:28, 02 Maj 2011   Temat postu:

Niestety nie mamy takich fikuśnych wynalazków jak chrono Razz więc musimy i ufamy Very Happy
SZERSZEN
PostWysłany: Nie 23:24, 01 Maj 2011   Temat postu:

Lepiej pytaj czy liczy się ilość FPS na 0,20g czy na kulkach których się używa ponieważ różnica między kulką 0,20g a 0,40g to od 100-200FPS
Więc jeśli replika snajperska lub wyborowa ma mieć 550FPS czyli na 0,2g 650-750FPS Wink
A widziałem tylko jedną replikę która miała ok 700FPS i kosztowała 12tyś więc spokojnie każdy może jechać Wink

Kulki cięższe po prostu lepiej przenoszą energię i lecą wolniej ale dalej dlatego w replikach sprężynowych często przez lunetę widać cały lot kulki bardzo wyraźnie a przy dobrych lunetach 6-24*50 widać na 100m jak kulka odbija się od celu ]=]
Dlatego lepiej nie oszukiwać snajpera bo w tedy celuje w głowę Wink


Jeśli chodzi o mnie to ja odpadam bo nie mieszczę się w granicach FPS a nie chce mi się zmieniać sprężyny
Maciek
PostWysłany: Nie 21:36, 01 Maj 2011   Temat postu:

Takie pytanie z mojej strony.Czy będziecie mieli chrono na miejscu żeby spr repliki czy po prostu nam ufacie Very Happy
Ślepy
PostWysłany: Nie 15:18, 01 Maj 2011   Temat postu: 03.05.2011r. Balin, Warpie

START: zbiórka godzina 8.50, start 9.10 NIE SPÓŹNIĆ SIĘ
MIEJSCE: Balin, Warpie.
CZAS TRWANIA: 4-5 godzin, nie mniej!!!
TRYB GRY: CTF i TDM.
Obydwie drużyny dostają 20 minut na przygotowanie baz, w których będzie umieszczona flaga. Zadaniem każdej z drużyn będzie obrona własnej flagi i przejęcie flagi przeciwnika.
Gdy którejś z drużyn uda się przejąć flagę (zanieść do swojej bazy), to druga drużyna musi ją odbić i ma na to 30 minut.
Jeśli jej się nie uda to drużyna, która wygrała zdobywa 1 punkt, ale jeśli odbije swoją flagę zaczynamy od początku ( z tym, że nie ma żadnych przerw itp., ciągła rozgrywka).
Po zdobyciu punktu przez którąś drużynę, zaczynamy rundę od początku (5 minut przerwy).
UWAGA: podczas odbijania swojej flagi NIE MOŻNA przejąć flagi przeciwnika.
RESPAWNY: będą 2 pkt. respawnowe, z respa można wyjść co 10 minut (10.00, 10.10, 10.20 itd.)

TDM to chyba każdy zna zasady. W TDM nie ma respów.

LIMIT FPS: 550 fps dla karabinów wyborowych i snajperskich
450 fps dla szturmowych i innych.
Jeśli masz 550 fps to minimalna odległość strzału wynosi 20 metrów, a w przypadku 450 fps 15 metrów (około, wiadomo, że nikt taśmą mierzyć nie będzie).
Zabijanie poprzez "nie żyjesz" nie można dokonać przez krzaki, zarośla itp. Staramy się nie strzelać w głowę.
LEPIEJ "ZGINĄĆ" NIŻ ZROBIĆ KOMUŚ KRZYWDĘ!
Jeśli znajdziemy coś co się będzie chciało palić to zrobimy ognisko o godzinie 12.00, ale o 12.30/ 12.45 wznawiamy grę. Jeśli nie będzie warunków na ognisko to poprostu 30 minut przerwy.
LISTA:
1. Ślepy[/b]

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group