FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Operacja Omran 04.06.2011 (Czarków) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
summoning
.



Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko Biała

PostWysłany: Śro 12:16, 13 Kwi 2011 Powrót do góry

Image



Fabuła
W południowym Iraku, pośród pasa pustyń półkuli północnej przeciętego dwoma wielkimi rzekami - Eufratem i Tygrysem, znajduje się oaza bujnej zieleni, rzecznych rozlewisk i bagien, obszar, gdzie uprawia się trzcinę, tak nietypowy dla tego rejonu świata. Jest także oryginalny i z innego względu: jest to kraina rozciągająca się w okolicach miast Qurna, Basrah i Suq al. Gdzieś w tej zapomnianej przez wszystkich krainie leży miejscowość Omran, w której rządy sprawuje kacyk Abdus Sami, popierany zbrojnie przez dowódcę Gwardii Husama Udim ,Tubylcy zajmują się tu głównie poszukiwaniami bryłek złota które znajdują się na tych terenach w dużych ilościach. Funkcjonowała tu kiedyś kopalnia złota, niestety w czasie wojny została zbombardowana przez wojska koalicji.Zniszczenie kopalni doprowadziło do bezrobocia i biedy która zmusza miejscowych do szukania innych form zarobku.

Strony
1.Gwardia 40 osób
Zadania (patrolowanie, pilnowanie porządku w mieście, przejęcie artefaktu, transport artefaktu)
2.Omrańczycy 40 osób
Zadania Larpowe (dużo zadań o różnym stopniu trudności)

Kiedy?
4 czerwiec 2011 (8.00 – 19.00)

Gdzie?
Czarków

Koszty
Przedpłata w wysokości 15zł od os. (przygotowanie artefaktów, wydrukowanie map, zadań, waluty, jedzenie, napoje)
Dane do przelewu:
Przemysław Buława
ul. 11Listopada 11/10 Bielsko Biała
nr. konta: 60 1160 2202 0000 0001 7167 6920
W treści przelewu proszę wpisać swój nick z forum, nr. PESEL oraz stronę po której chcesz się znaleźć
Podczas rejestracji liczy się termin wpłynięcia pieniędzy na konto, jeśli w danej stronie skończą się wolne miejsca, osoba automatycznie zostanie przydzielona do innej frakcji.
Zapisy będą odbywać się do 29 kwietnia, po tym terminie istnieje szansa na dopisanie do listy tylko w przypadku jeśli uczestnik wcześniej zarejestrowany zgłosi rezygnację z udziału w imprezie.
Limit wieku
18+

Ilośc miejsc jest ograniczona, max 100 osób

Mechanika Gry

Zasady gry dla Gwardii

Dowódcy Gwardii otrzymają rozkazy podczas rejestracjii w Czarkowie.
W czasie trwania imprezy uczestników obowiązuje dyscyplina wojskowa. Oznacza to, że w ramach wybranych przez siebie grup podlegać będą wyłonionemu przez organizatora dowództwu i ustalonej przez to dowództwo linii dowodzenia. Uczestnik ma zatem obowiązek wykonywać polecenia swoich przełożonych w zakresie dotyczącym samej rozgrywki. Uchylanie się od wykonywania rozkazów, próby ich sabotowania, oznaczać będą, że uczestnik nie jest w stanie podporządkować się zasadom imprezy i może zostać na wniosek właściwego dowództwa usunięty z imprezy.

Trafienia
- Gracz trafiony w jakąkolwiek część ciała lub oporządzenia krzyczy "Dostałem" i unosi rękę, oznacza się czerwonym kolorem i przyklęka lub kładzie, by nie utrudniać rozgrywki innym.
- Ranny gracz kona 5 minut. Może i powinien wzywać sanitariusza leżąc nieruchomo w miejscu trafienia. Nie może strzelać, może się przeczołgać o metr do najbliższej osłony.
- Ranny gracz w czasie swoich pięciu minut konania może zostać uleczony przez medyka poprzez przewiązanie ręki bandażem.
- Opatrywany przez medyka w czasie procesu leczenia gracz nie jest nieśmiertelny, trafiony ponownie zostaje uznany za martwego.
- Ranny nie może się poruszać. Spod ognia mogą go ściągnąć lub wynieść w bezpieczne miejsce tylko inni gracze.
- Ranny może zostać uleczony tylko raz. Drugie trafienie jest jednoznaczne z udaniem się do respawna.
- Zabity po 5 minutach wykrwawiania udaje się prosto do swojego respawna. Jeśli przeszkodziłoby to w walce, pozostaje w miejscu trafienia do momentu przesunięcia się walczących.
- Trupy nie gadają, nie wykorzystują swojej pozycji do zwiadu itp. Unikają miejsc w których toczy się walka. Trzymają czerwoną szmatę tak, by była widoczna z daleka.
- Gracze mogą wrócić do walki po 30 minutach spędzonych w szpitalu.
- Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej gry aż do:
- - śmierci gracza,
- - naprawy przez handlarza bronią Jasira (naklejenie klucza na replikę, opcja płatna), przelicznik usług już wkrótce.


Medycy
- Sanitariusze posiadają po 5 opatrunków. Zużyte opatrunki mogą uzupełnić o pełnej godzinie w bazie. Nie można posiadać przy sobie więcej niż 5 opatrunków.
- Medyk może leczyć każdego. Swojego, wroga, nawet siebie.

Limity
- limit amunicji 200bb do repliki głównej, 40 do boczniaka
- limit fps 500


Wyjątki dla Gwardii
- Każdy Gwardzista na początku gry dostanie żołd w wysokości 100 dinarów, żołd będzie mógł wykorzystać w karczmie w czasie wolnym (napoje), na targu (naprawa repliki, dodatkowa amunicja)
- Gwardziści mogą aresztować tubylców którzy dopuścili się przestępstwa, podczas aresztowania nie można używać przemocy fizycznej, można aresztować osobę ranną.
- Gwardziści osobę aresztowaną odprowadzają do sądu gdzie ogłaszany jest wyrok.
- Wszystkie pieniądze (dinary) osoby aresztowanej przypadają w udziale Gwardzistom którzy brali udział w aresztowaniu.


Zasady gry dla Tubylców


Każdy z graczy na początku gry dostaje po 100 dinarów za które może dokupic dodatkową amunicję, zdobyc informacje, kupic coś do picia, sprubowac swych sił w grach hazardowych.

Zdobywanie funduszy
Zdobywanie funduszy może odbywać się na wiele sposobów
1) Przyjęcie indywidualnych zleceń od NPC, znajdziesz ich w karczmie, wiosce, targu a nawet w koszarach. Szukasz mokrej roboty, niekonwencjonalnych zadań, „łatwego” zarobku? To miejsce w sam raz dla Ciebie!!!
2) Obrabowanie banku, w którym przechowywane są pieniądze. Bank może być ochraniany przez patrole gwardzistów, więc zdobycie pieniędzy w ten sposób na pewno nie będzie łatwym kawałkiem chleba.
3) Zranienie innego gracza. Jeśli między graczami wywiąże się walka, trafiony(zraniony) gracz na żądanie obowiązany jest oddać oprawcy wszystkie pieniądze (dinary) oraz przedmioty związane z grą.
4) Handel przedmiotami związanymi z grą, informacjami.
5) Udział gracza w grach hazardowych w karczmie. Stawkę określa gracz.



Trafienia:
- Gracz trafiony w jakąkolwiek część ciała lub oporządzenia krzyczy "Dostałem" i unosi rękę, oznacza się czerwonym kolorem i przyklęka lub kładzie, by nie utrudniać rozgrywki innym.
- Tubylcy nie posiadają medyków
- każdy z tubylców posiada 2 bandaże (wydane na początku gry)
- Tubylca sam może się opatrzyć, ale dopiero po tym jak oprawca z którym przegrał walkę odbierze mu wszystkie rzeczy związane z grą oraz oddali się na bezpieczną odległość.
- Tubylca który przegrał walkę musi się opatrzyć a potem udaje się do miasta gdzie szuka kolejnego zadania.
- Jeśli Tubylcy skończą się opatrunki, udaje się na respa gdzie jest wyłączony z gry na 30 minut lub jeśli ma wystarczającą sumę pieniędzy może skorzystać z usług lekarza.

Limity
- 150 bb do repliki głównej, 40 do boczniaka
- limit fps 500


Topografia Omran
1)Pałac – siedziba Abdusa Sami, znajduje się tam również Sąd.
2)Koszary – siedziba Gwardii, znajduje się tam również więzienie
3)Bank – miejsce w którym przechowywane są pieniądze
4)Targ – strefa handlowa, stoiska z bronią, amunicją, bandażami.
5)Karczma – można w niej ugasic swoje pragnienie, miejsce losowania zadań/

Terminarz imprezy
8.00 - 9.00 - Zapisy, chronowanie replik, rozdanie opatrunków, dokumentów oraz waluty.
9.00 - Zbiórka, krótkie omówienie scenariusza, przypomnienie zasad gry.
10.00 - Rozpoczęcie gry
18.00 - Zakończenie, ogłoszenie wyników konkursu - rozdanie nagród*.
19.00 - Ognisko integracyjne :army:

*Podczas imprezy odbędzie się konkurs z nagrodami za najlepsze stylizacje (Arabskie) imprezy

Zasady będą systematycznie uszczegóławiane w pierwszym poście.

Podczas składania deklaracji proszę o wybór strony po której chcecie grać

Poniżej link to aktualnej na dany (info w poście) dzień listy obecności:
[link widoczny dla zalogowanych]


Wszelkie zasady nie sprecyzowane powyżej regulowane są przez zasady ASG Bielsko

Regulamin asgbielsko: [link widoczny dla zalogowanych]
FAQ: [link widoczny dla zalogowanych]
Regulamin działu spotkania: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin