FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Operacja Omran II "Election Time" 15.04.2012 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
SZERSZEN
..ADMINISTRATOR..



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 16:44, 13 Sty 2012 Powrót do góry

Cytat:

Image
Zapraszam na drugą edycję Operacji Omran, tym razem w Bielsku Białem, na Sarnim Stoku, mapa dojazdu już wkrótce.

Fabuła
Po ostatnich wydarzeniach w Omran, dowódca Gwardii Husam Udin podjął decyzję o stworzeniu wyborów w Omran w których wezmą udział kandydaci dwóch frakcji, Gwardia zrzeka się władzy, podejmuje się zadania pilnowania porządku w Omran i jego okolicach.
Miasto Omran staje się strefą zdemilitaryzowaną co jednak nie świadczy o tym że w regionie panuje spokój, co pewien czas dochodzi do potyczek między znienawidzonymi frakcjami.
Czy wybory dojdą do skutku?, kto w nich wygra?, czy zaowocuje to umiarkowanym spokojem i zawieszeniem broni? Tego wszystkiego dowiecie się biorąc udział w „Operacji Omran II Election time.”

Ilość miejsc ograniczona:
200 miejsc

Strony:
1. Gwardia – 40 osób
2. Frakcja Demokratycznego Omranu – 80 osób
3. Frakcja Rada Starszych – 80 osób

Kiedy?
15 kwietnia 2012

Gdzie?
Sarni Stok

Koszty:
Przedpłata w wysokości 30zł od os. (przygotowanie artefaktów, wydrukowanie map, zadań, waluty, jedzenie, napoje)
Dane do przelewu:
Przemysław Buława
nr. konta: 60 1160 2202 0000 0001 7167 6920
W treści przelewu proszę wpisać swój nick z forum, nr. PESEL oraz stronę po której chcesz się znaleźć
Podczas rejestracji liczy się termin wpłynięcia pieniędzy na konto, jeśli w danej stronie skończą się wolne miejsca, osoba automatycznie zostanie przydzielona do innej frakcji.

Mechanika Gry

Zasady gry dla Gwardii

W czasie trwania imprezy uczestników obowiązuje dyscyplina wojskowa. Oznacza to, że w ramach wybranych przez siebie grup podlegać będą wyłonionemu przez organizatora dowództwu i ustalonej przez to dowództwo linii dowodzenia. Uczestnik ma zatem obowiązek wykonywać polecenia swoich przełożonych w zakresie dotyczącym samej rozgrywki. Uchylanie się od wykonywania rozkazów, próby ich sabotowania, oznaczać będą, że uczestnik nie jest w stanie podporządkować się zasadom imprezy i może zostać na wniosek właściwego dowództwa usunięty z imprezy.

Trafienia
- Gracz trafiony w jakąkolwiek część ciała lub oporządzenia krzyczy "Dostałem" i unosi rękę, oznacza się czerwonym kolorem i przyklęka lub kładzie, by nie utrudniać rozgrywki innym.
- Ranny gracz kona 5 minut. Może i powinien wzywać sanitariusza leżąc nieruchomo w miejscu trafienia. Nie może strzelać, może się przeczołgać o metr do najbliższej osłony.
- Ranny gracz w czasie swoich pięciu minut konania może zostać uleczony przez medyka poprzez przewiązanie ręki bandażem.
- Opatrywany przez medyka w czasie procesu leczenia gracz nie jest nieśmiertelny, trafiony ponownie zostaje uznany za martwego.
- Ranny nie może się poruszać. Spod ognia mogą go ściągnąć lub wynieść w bezpieczne miejsce tylko inni gracze.
- Ranny może zostać uleczony tylko raz. Drugie trafienie jest jednoznaczne z udaniem się do respawna.
- Zabity po 5 minutach wykrwawiania udaje się prosto do swojego respawna. Jeśli przeszkodziłoby to w walce, pozostaje w miejscu trafienia do momentu przesunięcia się walczących.
- Trupy nie gadają, nie wykorzystują swojej pozycji do zwiadu itp. Unikają miejsc w których toczy się walka. Trzymają czerwoną szmatę tak, by była widoczna z daleka.
- Gracze mogą wrócić do walki po 30 minutach spędzonych w szpitalu.
- Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej gry aż do:
- - śmierci gracza,
- - naprawy przez handlarza bronią Jasira (naklejenie klucza na replikę, opcja płatna), przelicznik usług już wkrótce.


Medycy
- Sanitariusze posiadają po 5 opatrunków. Zużyte opatrunki mogą uzupełnić o pełnej godzinie w bazie. Nie można posiadać przy sobie więcej niż 5 opatrunków.
- Medyk może leczyć każdego. Swojego, wroga, nawet siebie.

Limity
- limit amunicji 500bb do repliki głównej, 100 do boczniaka
- limit fps 600

Wyjątki dla Gwardii
- Każdy Gwardzista na początku gry dostanie żołd w wysokości 100 dinarów, żołd będzie mógł wykorzystać w karczmie w czasie wolnym (napoje), na targu (naprawa repliki, dodatkowa amunicja)
- Gwardziści mogą aresztować tubylców którzy dopuścili się przestępstwa, podczas aresztowania nie można używać przemocy fizycznej, można aresztować osobę ranną.
- Gwardziści osobę aresztowaną odprowadzają do sądu gdzie ogłaszany jest wyrok.
- Wszystkie pieniądze (dinary) osoby aresztowanej przypadają w udziale Gwardzistom którzy brali udział w aresztowaniu.


Zasady gry dla Frakcji

Podobnie jak w przypadku Gwardii organizator wyłoni dowództwo frakcji oraz przekaże zadania dla frakcji.
Każdy z graczy na początku gry dostaje po 100 dinarów za które może dokupić dodatkową amunicję, zdobyć informacje, kupic coś do picia, spróbować swych sił w grach hazardowych.

Zdobywanie funduszy
Zdobywanie funduszy może odbywać się na wiele sposobów
1) Przyjęcie indywidualnych zleceń od NPC, znajdziesz ich w karczmie, wiosce, targu a nawet w koszarach.
2) Obrabowanie banku, w którym przechowywane są pieniądze. Bank może być ochraniany przez patrole gwardzistów, więc zdobycie pieniędzy w ten sposób na pewno nie będzie łatwym kawałkiem chleba.
3) Zranienie innego gracza. Jeśli między graczami wywiąże się walka, trafiony(zraniony) gracz na żądanie obowiązany jest oddać oprawcy wszystkie pieniądze (dinary) oraz przedmioty związane z grą.
4) Handel przedmiotami związanymi z grą, informacjami.
5) Udział gracza w grach hazardowych w karczmie. Stawkę określa gracz.



Trafienia:
- Gracz trafiony w jakąkolwiek część ciała lub oporządzenia krzyczy "Dostałem" i unosi rękę, oznacza się czerwonym kolorem i przyklęka lub kładzie, by nie utrudniać rozgrywki innym.
- Frakcje posiadają medyków
- medycy posiadają po 5 bandaży
- Frakcje posiadają w swoich bazach respy - czas respa dla osoby trafionej i nie uleczonej przez medyka wynosi 15 minut
- reszta zasad identyczna jak w przypadku Gwardii


Limity
- 500 bb do repliki głównej, 100 do boczniaka
- limit fps 600

Topografia Omran
1. Siedziba Gwardii
2. Karczma
3. Kasyno
4. Targowisko
5. Bank
6. Dom Zielarza

Terminarz imprezy
8.00 - 9.00 - Zapisy, chronowanie replik, rozdanie opatrunków, dokumentów oraz waluty.
9.00 - Zbiórka, krótkie omówienie scenariusza, przypomnienie zasad gry.
10.00 - Rozpoczęcie gry
18.00 - Zakończenie, ogłoszenie wyników konkursu - rozdanie nagród*.
19.00 - Ognisko integracyjne

*Podczas imprezy odbędzie się konkurs z nagrodami za najlepsze stylizacje (Arabskie) imprezy

Zasady będą systematycznie uszczegóławiane w pierwszym poście.

Podczas składania deklaracji proszę o wybór strony po której chcecie grać

Poniżej aktualizowana lista obecności:
Gwardia:
1. Piotr - Husam Udim
2. Sseba
3. Emot69
4. Majster
Frakcja FDO:
Frakcja FRS:


Wszelkie zasady nie sprecyzowane powyżej regulowane są przez zasady ASG Bielsko
Regulamin asgbielsko: [link widoczny dla zalogowanych]
FAQ: [link widoczny dla zalogowanych]
Regulamin działu spotkania: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Maciek
..ADMINISTRATOR..



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oswiecim

PostWysłany: Sob 14:36, 14 Sty 2012 Powrót do góry

Bielsko....ja odpadam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin